Motor: luchtgekoelde 2-cilinder viertakt boxermotor, aanvankelijk 425 cc (21 pk), later 435 cc (26 pk) en 602 cc (28-35 pk). Versnellingsbak: handgeschakeld (vier versnellingen). Aandrijving: op de voorwielen. Remsysteem: hydraulisch, 4 trommelremmen, vanaf 1977 schijfremmen vóór en trommelremmen achter. Onafhankelijke wielophanging met draagarmen, voor- achter verbonden door horizontaal geplaatste veerbussen. Schokdemping door traagheidsdempers (batteurs) en wrijvingsdempers (frotteurs). Deze batteurs en frotteurs zijn later vanaf 1974 vervangen door horizontaal geplaatste telescoopdempers.

Motor: luchtgekoelde 2-cilinder viertakt boxermotor, aanvankelijk 425 cc (21 pk), later 435 cc (26 pk) en 602 cc (28-35 pk). Versnellingsbak: handgeschakeld (vier versnellingen). Aandrijving: op de voorwielen. Remsysteem: hydraulisch, 4 trommelremmen, vanaf 1977 schijfremmen vóór en trommelremmen achter. Onafhankelijke wielophanging met draagarmen, voor- achter verbonden door horizontaal geplaatste veerbussen. Schokdemping door traagheidsdempers (batteurs) en wrijvingsdempers (frotteurs). Deze batteurs en frotteurs zijn later vanaf 1974 vervangen door horizontaal geplaatste telescoopdempers.